mandag 11. februar 2013

Ekte mandagsglede


Det må være lov å bare være glad:)
Særlig når en får sånne fine overraskelser 
en lørdags ettermiddag, og man nettopp har stått opp
etter nattevakt:) 


Jeg fikk morsdagskake og hjerte på lørdag, for 
jeg skulle jo jobbe natt til søndag, og så 
sove til langt utpå søndagen:) 
Snille jentene mine :)

Gleden ble enda større da også storguttene mine
husket morsdagen! 
Om enn litt seint på kvelden!
 Begge er ute på havet og ikke lett å 
huske sånt innimellom slagene. 


Strikkegleder har jeg også, og dette er foreløpig hemmelig 
strikkeglede. 


Naboglede finnes også:) 
Ble bedt på kaffe søndags ettermiddag hos gode naboer, 
men satt enda i pysjen da, og hadde ikke anledning til å gå dit. 
Men da fikk jeg levert godsaker på døra i stedet. 
Gode naboer er godt å ha :)


Rot eller glede?
Jeg velger meg gleden:) 

Og så var det mandagsgleden min da:
jeg har helg i dag, og i morra er det jammen den 12:)
Det er alltid en gledens dag hver måned! 

Ha ei flott uke, alle sammen :)

5 kommentarer:

  1. Herlig lesning! Så spennende å samle på gleder!Sånne gleder er det jo mange som har uten å la de komme fremst i rekken. Er så enig med deg. Trykker vi gleden til vårt bryst, så blir det gledesløse i hverdagen borte.
    Håper du får en uke full av samleobjekter! (Jeg kjenner jeg smiler.)Takk!

    SvarSlett
  2. Så mange gleder og så mange herlige folk du har rundt deg. Lykke!!!
    Ha en super uke.
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. hei vennen. Du har jammen mange gleder du. Og så er du flink til å sette rod på dem og også sette pris på dem. Da vert dei enda større. Flinke du.
    Er gogt å ah sånne flotte barn som husker att du er mora demmes :D.
    spennde strikk du har der da. gleder emg til å sjå kva det er. Gleder emg også til helga. Da skale g begynne å sjå om eg får snkera saman mønsteret mitt.
    Kos deg emd helga di og ha ei fin vike vidare. klemmen

    SvarSlett
  4. Så flott gave og kake du har fått:-) Koselig med slike overraskelser. Spennende hva du har på pinnene. Håper du får en kjempefin helg!:-)

    SvarSlett
  5. Her var det mye delt glede! Vel unt!

    SvarSlett